OSTUJUHEND
Tellimusele tuleb sisestada andmed mille kaudu kaup Teieni toimetada. Pakiautomaadi teenust kasutades on kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate. Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni.
Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega.
TOODETE VALIMINE
1. Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisage ostukorvi“.
2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.
3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa ostukorvi“.
a. Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas olevale “ostukorvi” ikoonile klikkides.
b. Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Vaata ostukorvi“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
c. Toote eemaldamiseks ostukärust vajutage toote real asuvale prügikastiikoonile „kustuta“ (punane rist= või vähendage kogus nullini. Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
d. Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajutage kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.
TELLIMUSE ANDMETE SISESTAMINE
Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu: 1. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil.
2. Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe Kasutus- ja privaatsustingimustega. Kui olete antud tingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „Nõustun tingimustega“ ette.
Valige kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Omniva, DPD või Itella SmartPosti pakiautomaati vahel . Rippmenüüst saate valida pakiautomaadi asukoha, kust soovite kauba kätte saada.
Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.
Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastava meili kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta.
Kohaletoimetamine
Tellitud kauba väljastame teie poolt valitud Itella Smartposti pakiautomaati. Pakiautomaadi valiku saate teha kaupa ostes. Kaup jõuab teieni 2-5 tööpäeva jooksul peale raha laekumist.
Tarnija saadab vastava meili ja SMSi kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta.
Valige makseviis. Tasuda on võimalik läbi pangalinkide, arvega või e-arvega läbi Omniva Arvekeskuse.
Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel “refresh” nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse esitamist.
Kõik e-poes näidatud toodete hinnad on eurodes. Tellitud toodete hinnale lisandub toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile. Toodetele on võimalik järele tulla Waldorfkooli Läte (Keskväljak 15, Keila).
TASUMINE PANGALINGI KAUDU
1. Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” – ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.
Makseid võetakse vastu eurodes. Tasub tähele panna, et läbi Maksekeskuse tehtud tehingud arveldatakse eurodes ning ka klientide kontodelt läheb maha ostusumma eurodes.
Pangaandmed sisestate otse panka või Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakontoga ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.
Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.
Haridus- ja Kultuuriselts Läte on isikuandmete vastutav töötleja, Haridus- ja Kultuuriselts Läte ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.”
Palun tutvuge ka meie privaatustingimustega.
GARANTII JA TAGASTAMINE
Kõikidele toodetele kehtib pretensiooni esitamise aeg VÕS § 218 järgi. Tagastamise tunnistusena kehtib arve/ostuarve. Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone. Pretensiooni esitamise õigus ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote rikkumisest. Samuti ei vastuta me külmal ilmal Smartposti pakiautomaati tellitud toodete eest.
Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Tarbija peab tagastama tooted Lätte Poe aadressile Keskväljak 15,Keila või Itella Smartpost Keila Selveri (Piiri 12, Keila) pakiautomaati. Küsimuste tekkimise korral saab ühendust võtta Lätte Poega telefonil +372 56878408 või e-postiga pood@late.ee. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.
Kauba saatekulud tagastame samuti. Kauba tagastamiseks saatmiskulud tasub klient. Kui tagastamisele kuuluv kaup on avatud või mõnel muul viisil kahjustatud, ei kuulu kaup tagastamisele ja loetakse kasutatuks.